Berwing prowadzi tutaj blog rowerowy

Wpisy archiwalne w miesiącu

Kwiecień, 2010

Dystans całkowity:508.00 km (w terenie 60.00 km; 11.81%)
Czas w ruchu:25:06
Średnia prędkość:20.24 km/h
Maksymalna prędkość:57.00 km/h
Suma kalorii:1062 kcal
Liczba aktywności:24
Średnio na aktywność:21.17 km i 1h 02m
Więcej statystyk

Poziomym do sklepu.

  • DST 6.90km
  • Czas 00:22
  • VAVG 18.82km/h
  • Sprzęt MTB (LF)
  • Aktywność Jazda na rowerze
Wtorek, 20 kwietnia 2010 | dodano: 21.04.2010

W poszukiwaniu klucza do korków, okazuje się że korek na prawej goleni jest mniejszy od tego na lewej. Brawa na chłopaków z RST, za prosto by było dać dwa korki standardowej wielkości nie?



Szosa, rekreacyjnie po zakupy.

  • DST 10.00km
  • Czas 00:35
  • VAVG 17.14km/h
  • Kalorie 250kcal
  • Sprzęt MTB (LF)
  • Aktywność Jazda na rowerze
Wtorek, 20 kwietnia 2010 | dodano: 21.04.2010

Po długich poszukiwaniach udało się dorwać sztyce 26.8 i śruby do spd. Tak, znowu portfel cieńszy :).



Do E, tradycyjnie.

  • DST 14.98km
  • Czas 00:34
  • VAVG 26.44km/h
  • Sprzęt MTB (LF)
  • Aktywność Jazda na rowerze
Poniedziałek, 19 kwietnia 2010 | dodano: 19.04.2010

Kolano dziś jakby mniej łupie, czyżby się zregenerowało?


Kategoria Dojazd do E

Do E.

  • DST 14.96km
  • Czas 00:33
  • VAVG 27.20km/h
  • Sprzęt MTB (LF)
  • Aktywność Jazda na rowerze
Sobota, 17 kwietnia 2010 | dodano: 18.04.2010


Kategoria Dojazd do E

Mtb, muchowiec, murcki, do E, dom.

  • DST 28.77km
  • Czas 01:17
  • VAVG 22.42km/h
  • Sprzęt MTB (LF)
  • Aktywność Jazda na rowerze
Piątek, 16 kwietnia 2010 | dodano: 16.04.2010

Dziwnie wrażenia po przesiadce z szosowego baranka z powrotem na mtb. Mtb wydaje się bardziej wysoki, pewnie kwestia przykrótkiej sztycy w szosce. Na przejeździe na Murcki zmarnowałem z 10 min czekając z grupą bikerów aż zaparkowane pociągi raczą się ruszyć. Nie doczekaliśmy się i zrobiliśmy XC przez pociąg, który po przeprawieniu trzech rowerów ruszył. Na Murckach sporo błota, zanim nacieszyłem się jazdą trzeba było wracać.
Z innej beczki: po raz kolejny gość wyjeżdżający z Kochłowickiej na
Bocheńskiego wymusił pierwszeństwo.
Link: <http://maps.google.pl/maps?q=50.254128,18.983939&num=1&sll=50.254669,18.984418&sspn=0.012979,0.027595&ie=UTF8&ll=50.254669,18.984418&spn=0.012979,0.027595&z=15>
W tym miejscu dzieje się to notorycznie, co mnie dziwi bo widok na lewo jest niczym nie przesłonięty - o czym myślą ludzie w samochodach? Dzisiejsza sytuacja była jeszcze ciekawsza bo facet w terenówce z płomieniami na masce prawie wpakował się na mnie, potem dogonił mnie i darł się żebym założył lampkę na kierownicy bo prawie mnie zabił. No sorry Winnetou, niedalej jak wczoraj był przykład że SCC P7 świeci mocno i zwraca uwagę. Na domiar tego na samym rowerze mam 6 odblasków, + elementy odblaskowe na spodniach, + kurtka rowerowa w oczojebnym zielonym kolorze ala kamizelki drogowe też z odblaskami. O światełku z tyłu i na kasku nie wspomnę. Słowem świece się jak las w Czarnobylu. I tu się rodzi moja nieposkromiona ciekawość: jak do ciężkiej cholery można mnie nie widzieć??
Dogoniłem gościa na światłach przed parkiem chorzowskim, wypiąłem latarkę z kierownicy i pomachałem - odpowiedział przepraszającym machnięciem. Szkoda że był na innym pasie, bo może zaspokoił by moja ciekawość na temat domniemanej 'niewidzialności'.



Szoska, do siemianowic.

  • DST 14.30km
  • Czas 00:46
  • VAVG 18.65km/h
  • VMAX 55.50km/h
  • Kalorie 358kcal
  • Sprzęt MTB (LF)
  • Aktywność Jazda na rowerze
Piątek, 16 kwietnia 2010 | dodano: 16.04.2010

Najpierw parę wolnych kółek po ulicy żeby wyregulować przerzutki i przyzwyczaić się do baranka. Potem do CPN pobawić się przejściówka presta - samochodowy. Niestety dla oponek 26"x 1 ciśnienie z kompresora jest zbyt małe. Potem do Siemianowic zrealizować reklamację i podpompować oponki (6 atm). Reklamację zrobiono bez problemu, co mnie cieszy + dla sklepu. Chinski licznik na szosce okazuje się całkiem bogaty w funkcje, są kalorie, średnia, itp. Ciekawe jak wygląda jego trwałość / dokładność.



Do E. deszcz

  • DST 15.02km
  • Czas 00:34
  • VAVG 26.51km/h
  • Sprzęt MTB (LF)
  • Aktywność Jazda na rowerze
Czwartek, 15 kwietnia 2010 | dodano: 15.04.2010

Mogło by przestać padać.. W druga stronę zabawna sytuacja: facet w samochodzie mnie zatrzymał i pyta co za światełko mam na kierownicy że tak mocno świeci (SCC P7) :). Okazało się ze też biker i szuka czegoś z wygarem dla siebie :).
Btw praca amorka po dopompowaniu - rewelacja :)
Memo - ochraniacze przeciwdeszczowe na buty nabyć.



Wypad do centrum + rowerowy.

  • DST 13.04km
  • Czas 00:52
  • VAVG 15.05km/h
  • Sprzęt MTB (LF)
  • Aktywność Jazda na rowerze
Poniedziałek, 12 kwietnia 2010 | dodano: 12.04.2010

Nowy sezon, wypadało by dać nowe okablowanie. Do tego dopompowałem amorka. Przy okazji kupiłem trochę rowerowego szpeju w tym v-ki do pozioma, co pozwoli odchudzić go o parę gram. Btw przy spinaniu łańcucha zdechł mi podręczny zestaw narzędzi (autor / accent - nie pamiętam), a konkretnie skuwacz ( odłamało się ramie łączące skuwacz z resztą narzędzi). Ciekawe czy znowu będą jakieś jaja z strony sklepu przy reklamacji :).



Nocny test owiewki - swb

  • DST 5.37km
  • Czas 00:17
  • VAVG 18.95km/h
  • Sprzęt Yin-Yang
  • Aktywność Jazda na rowerze
Sobota, 10 kwietnia 2010 | dodano: 10.04.2010

Tak na szybko, korzystając z tego że kropi sprawdziłem jak w praktyce chroni przed deszczem zaimprowizowana częściowa owiewka. Z testu wynika:
-Owiewka częściowa chroni mocno częściowo ;)
-Poliwęglan, nawet udaroodporny jest o kant rzyci rozbić jeśli chodzi o owiewki ( co wiedziałem już wcześniej ale nic innego pod ręką nie było.)
-Światło SCC p7 bardzo daje po oczach jeśli pada na przezroczysta i mokrą powierzchnię.
-Czesciowo elastyczne powierzchnie wymagają sztywnego szkieletu nośnego, podparcie w 4 miejscach to za mało.

Po za tym muszę zainwestować w jakieś błotniki.. :)



Do E.

  • DST 14.45km
  • Czas 00:31
  • VAVG 27.97km/h
  • Sprzęt MTB (LF)
  • Aktywność Jazda na rowerze
Piątek, 9 kwietnia 2010 | dodano: 09.04.2010


Kategoria Dojazd do E